neděle 13. listopadu 2016

DÁT ŠANCI

PODZIMU
Přiznám se, že díky tomu, že začínám tvořit na náš vánoční jarmark,
tak se mi do bytu čím dál tím víc vkrádá zima.
Přesto jí nemůžu dát ještě možnost ovládnout 
a převzít vládu nad tím krásně barevným podzimem.
A tak má podzim u mně v bytě ještě místo.



Svíčky používám takové, které jsou provoněné podzimem,
a tak voní i celý byt.





I když dnes jsem dala šanci i jiné vůni,
ač se zpožděním,
svatomartinské huse:o).
Není nad vůní pečeného stehýnka:o).


....

PS: jinak musím napsat, jak mě provází smůla..
Tak za 1/ - ta husa se mi nevešla do pekáče. Byla tak velká, že jsem ji musela naporcovat.
Myslím ale , že do nás se vejde. 
A za 2/  objednala jsem si papírové ozdobičky na Vánoce.
Netuše, že mi přijdou nakopírované papíry ve smyslu - udělej si sám!
Ježiš, jak já nemám ráda origami a těžké překládání.
Patří mi to a jim taky! 
Protože jsem si drze a za trest z těch 6 kusů udělala ozdobiček daleko víc.
Jo, přiznávám, okopírovala jsem si je!
Měli mi je dodat jako na obrázku, sestavené, hotové.
...
je vlastně úžasné umět si udělat z nedostatku dostatek, že?.o)


jenže kdo to má skládat?.o))
..
Přeji Vám krásnou neděli 
a já doufám, že se mi husička povede.

Vždycky když peču husu nebo kachnu, 
tak si vzpomenu,
jak díky Nohavicovi jsem jednou měla kachnu na uhel.
To jsme totiž tak dlouho poslouchali jeho Milionáře,
že jsem úplně zapomněla, že je kachna v troubě.
Tenkrát jsme se té písničce tak smáli.
Smích nás přešel až u té kachny...
Byl tenkrát 25. prosinec..
...
Jdu raději hlídat:o)!
Inka
:o)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.