úterý 15. listopadu 2016

STYDÍM SE...

ale je mi to prd platné.
...
Dnes jsem přišla domů pozdě
a nikdo mě nečekal.
Manžel byl na hokeji 
a přede mnou 3 hodiny samoty.
...
Né, že by mi to vadilo.
jenže ten klid
a to ticho ve mně vyvolalo chuť!
Chuť na něco ...
začala jsem hledat a našla.
jako první jsem zbodla Mixle pixle
a vůbec mě ani nenapadlo prohlížet si tvary bonbónů
a domýšlet jakýkoli příběh.
Padaly do mě doooost rychle.
..
...
To by se ještě dalo pochopit,
jeden pytlík,
no, bóže!
..
Jenže já jak hledala,
tak jsem našla ještě nějaké nové karamelové mentosky
a ??????
...
Už nejsou!
...
V puse mám tak sladko, 
že přemýšlím, zda si nemám dát navrch chleba s husím sádlem:o)!
........
Fuj, stydím se,
ale je mi sladce, hezky 
a na to sádlo možná taky dojde.
...
Tomu říkám obžérství..
...
Na váhu raději nepolezu 
a určitě vím, 
že si to nakonec odpustím.
...
Mimochodem, není to se mnou tak zlé..
manželovi jeden pytlík taky zůstal:o)!
.........
Mějte krásný večer
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.