neděle 6. listopadu 2016

ŠTRÚDL

Na chalupě jsme tentokrát sami.
Původně jsem si myslela, že ani péct nebudu,
ale nakonec jsme dostali na něco chuť
k odpolednímu kafíčku.
A tak jsem sáhla po osvědčeném listovém těstě
 a udělala štrúdl.
Dvě šišky jablkového z čerstvých jablíček 
a spoustou ořechů, tak jak to máme rádi.
Třetí šiška byla na manželovo přání ze švestkových povidel,
kterých jsem vloni udělala tolik, 
že je stále spotřebovávám..
Manžel si ho dal i dnes k snídani
a ....
málem přišel o zuby.
Představte si, 
že v těch povidlech jsem zapomněla pecku od švestky
a ta se zapekla do štrůdlu.
Naštěstí to dobře dopadlo.
Zub vydržel!
...








ach to listí...



Užijte si krásnou neděli.
Manžel tady statečně fandí našim
a nevím, nevím:o(..
...
Venku prší,
mlhavo..
...
Já háčkuji..
...
Mějte se krásně!
Inka
:o)
PS: Už vím, štrúdl  jedině s čárkou:o))!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.