úterý 29. listopadu 2016

SVÍCNY

a další tvoření..
Vždycky jeden vyrobím 
a nejraději bych si ho nechala,
pak další a zase se mi líbí víc:o).
Ale zakázala jsem si to, 
myslím, že už to tu mám přeplácané ažaž...









 a ještě dva věnce
První je ze šišek


a druhý ...


Alenka se mě ptala, čím je to potažené..
Ano, je to drátěnka.
koupila jsem drátěnku, kterou jsem chtěla použít na svícny,
ale dělají teď nějakou jinou, 
takovou zamotanou
a tak jsem jí potáhla několik věnců.
Je to takové jiné,
ale mně se to líbí:o)


Myslím, že se svícny a věnci jsem už skončila.
Zítra Vám ukážu anděly,
na ně jsem použila taky tu zacuchanou drátěnku.
Další vychytávkou, která neměla být vychytávka,
ale ulehčení práce bylo to,
že jsem polystyrénový kužel, 
z kterého mají andělé tělo
postříkala stříbrným sprejem.
To se děly věci!
Myslela jsem, že andělé o to tělo přijdou..
Polystyrén se začal vyžírat,
ale nakonec to vypadá doooost originálně:o)).
Však uvidíte:o).
Mějte moc krásný večer!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.