čtvrtek 3. listopadu 2016

HALLOWEENSKÉ TANEČNÍ

Ano, ano,
je tady další čtvrtek
a moje taneční:o).
Dnes jsme se proměnily.
Strašidla, zoombíci, ale hlavně čarodějnice
tančily rumbu, "čaču", sambu..
Dnešní téma bylo - držení těla.
Nebudete věřit, jak je těžké tančit se vztyčenou hlavou,
nekoukat si na nohy,
držet tělo.
...
Moc mě to baví,
ale nohy se mi pořád pletou.
Pořád musím konstatovat, že jsem šťastná,
že jsem tam bez partnera
a nikomu nešlapu na nohy:o).
...
Dnes se také soutěžilo o NEJ masku
a musím napsat, 
že opravdu vybrali úžasné.
Hned jsem si je vyfotila
a ony mi povolily, že je můžu tady publikovat.
...



Musím napsat, že bych je venku potkat nechtěla:o))



Moje čarodějnické šaty


nepřebarvovala jsem se...
ale rozcuch a netopýři byly:o))



Mějte krásný zbytek večera
Vaše 
čarodějka 
Inka
:o))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.