sobota 5. listopadu 2016

ZAHRADA

umí být nádherná.
Ne však u mě.
Moc ráda chodím na blog Aničky a Míši 
a jen se jejich zahradami kochám,
a říkám si,
jak by to někdy mohlo u mě vypadat.
Teď to nevypadá 
a ono asi nebude.
......
Se zahradou se musí žít.
A to já nežiju!
Já za zahradou dojíždím 
a v létě ji opouštím,
protože odjíždím.



....
Zahrada, to je krása,
ale taky spousta práce
a nekonečné práce!
...
Moje zahrada je živelná,
přírodní 
a přežijí na ní pouze silní jedinci.
...
Já se snažím,
aby byla krásná,ale...
..
Koupím vše, co se mi líbí
a nezjišťuji, zda to vyroste, zda se to hodí do hor,
zda to bude veliké či zakrslé.
No a podle toho to vypadá.
Druhy, které bych si přála nemít,
rostou tak úžasně,
že já zase nemám to srdce je vyrýt.
A tak si u mě každá rostlinka žije svým životem.
Nakonec, já se z toho raduji!
...


Dnes jsme konečně vykopala jiřiny, zazimovala co se dalo
a teď se budu zase těšit na jaro,
kdy zjišťuji, co přežilo. :o).
...
Venku je pekelná zima.
Vyrazili jsme také s manželem na procházku.
Teda on na procházku,
já fotit a taky na šišky.
Letos se jich urodilo moc 
a já bych z nich chtěla něco tvořit.
...




A tak jsem z lesa donesla šišky, bukvice,mech..
....





Asi 100 metrů nad naší chalupou,
tam, kde je náš "pupek světa"
se nám ukázaly Koltelní jámy
a na nich je už spousta sněhu.
Tak proto je to tady tak studené.
..


Naštěstí na chalupě je báječně.
Kamínka hřejí,
dřevo praská
a díky manželovi, který ráno dřevo dodělával,
máme velikou zásobu na zimu.
..

Může začít padat sníh i u nás.
Já i zahrada jsme připraveny:o)!
...

Mějte moc krásný sobotní podvečer)!
Vaše Inka¨
:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.