čtvrtek 24. listopadu 2016

NA JARMARK


Mít ve třídě tatínka truhláře,
to je takový malý zázrak..
Nejprve jsme dostali do třídy hranolky
a já, která miluji domečky, 
jsem poprosila, zda by nám je mohl tatínek truhlář
hezky seříznout do tvaru stříšky.
Pak už jsem mořila,natírala a sestavovala.
(denně chodím domů se špinavýma rukama od barev:o))
V Optysu jsem si objednala malé domečky 
1ks cca za 5 korun
a začala domečky kompletovat.
Cena jednoho výrobku je cca 15 korun
a já pevně věřím, že je snad prodáme a něco vyděláme.
...
Miluju výrobky pořízené tzv. za hubičku









Máme jich opravdu hodně.
Některé dozdobené jako na obrázku,
jiné jen bez dekorací.
Poraďte, co je lepší? 
Co byste si koupili?


Dalším výrobkem za cenu papíru a 1 špejle jsou zápichy.
Nakopírované stromečky a sobíci,
vlnitý papír,
který já mám moc ráda, špejle
a kousek lýka a stužky.
Zápich je na světě.



a ještě pár mých namalovaných andílků
v rámečcích z IKEA
Vloni se obrázky prodaly, tak uvidíme :o).
...
Zítra Vám ukážu ještě další naše tvořeníčko.
Krásný a pohodový večer
Vám moc přeje
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.