čtvrtek 17. listopadu 2016

VEJDELI SE?

jsme na chalupě .
Dnes je státní svátek 
a zítra máme ve škole ředitelské volno,
takže se přiznám,
že nemám nic proti prodlouženému volnu.
Ono se řekne volno,
ale máme s sebou holčičky, 
protože dcera volno zítra nemá, školka nefunguje
a tak jsme hlídací.
Obě holčičky jsou trochu nemocné,
Anička dobírá antibiotika¨
a v noci kašlaly jedna po druhé.
Takže o klidném a dlouhém spánku jsem si nechala zdát.
...
Je s nima ale legrace...
Emička je mazlivka a neustále mi říká,
jak moc mě má ráda.
Anička to je už rozumná holčička,
která nám to dokazuje tím,
že nás pořád krásně poučuje:o).
...
Včera povídá Emička.
" Inko, když jsem byla malá, 
tak jsem byla u maminky v bříšku."
Anička hned na to, že ona taky.
Emička jí povídá:
" Ty ne, tys byla u táty."
Anička se jí snažila vysvětlit, že tam byly obě.
Emička na to:
" A jak jsme se tam vejdeli?"
(rozuměj vešly:o)
....
Počasí venku se dá vystihnout jedním slovem
PONURO.
A tak si holky kreslí, zpívají, houpají se
a je jich plná chalupa.
...
Mějte krásný sváteční den.
Inka
💓
zdroj google


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.