středa 12. srpna 2015

43.DEN - OPALOVANI

Letos,svete div se, jsem nepodlehla slunecni alergii tak jako kazdy predchozi rok.
Kremy vehlasnych znacek, reklamujici dokonale opaleni bez alergie,
faktor nejmene 50, ruzne detske kremy 
a kazdym rokem mi naskakalo pupenu jako maku.
Kazdorocne jsem z toho byla pekne otravena, protoze jsem mela pocit, ze jsem nic nezanedbala, poctive jsem se mazala, pobyvala pod slunecnikem..v predstihu jsem uzivala betakaroten.
Letos jsem se mazala jen 30 Sebamed a na betakaroten jsem zapomnela
a ejhle- NIC.
Zadna alergie, mozna, ze tady neni slunicko tak agresivni,
ale ja vazne jsem bez pupenu po celou dobu dovolene
a ze je dlouha..
Je to malickost, ale ja mam radost.
Kdo zazil slunecni alergii, tak vi, o cem je rec.
Svedeni, pupinky naplnene vodou, pak i jizvicky, nestejnomerne opaleni..
..............
Nerikam, ze jsem ale dokonale opalena.
Vek mi dopral na krku stareckych skvrn ..
jesteze existuji makeupy :o]] nebo rolaky :o]].
Mejte krasny den,
ja uz pomalu zacinam balit,
ac se mi do toho vedra domu nechce..
Tesim se, ale to co slysim, 
ze je to k nepreziti,
tak toho se bojim..
Tady je uzasna klimatizace na kterou nedam dopustit
a doma nas nic takoveho neceka.
Snad se to pocasi umoudri 
a my v nedeli dovezeme alespon  dest 
a nejake to ochlazeni..
Vam preji, at to vydrzite..
Inka



nase zasoby jsou bohate,
lec mi casto nepomohly :o{{

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.