pátek 28. srpna 2015

ČEKÁNÍ

jak mi nešel internet,
tak jsem doslova prošvihla číslo,
na které jsem čekala..
číslo 111 111.
6 jedniček mělo přijít, já si to chtěla vyfotit
a vyhlásit mou další GIVEAWAY..
Ano, zkazili mi mou radost..
ale nevadí..
Stejně mám pro některou z Vás něco připraveno..
a tak vyhlásím svou soutěž, kdy jindy než 1. září :o).
..O co se bude soutěžit zatím neprozradím..
A teď Vám prozradím, co všechno jsem táhla v kufrech z dovolené..

puntíky, to je moje :o)
a bločky také





a další blok
( i ten brk jsem si dovezla:o))

tak tyto svícínky z Yenkee  Candle jsem tam opravdu nemohla nechat.
Byly na slevě a jeden stál 1 dolar ( 25 korun)
A převoz?
Bála jsem se, že nevydrží v kufru, ale já v Americe uháčkovala vnučkám zimní čepice a šátky,
a tak jsem to do toho háčkování zabalila:o).
Potvrdila jsem si, že háčkuji kvalitně:o)).
Svícínky vydržely!


a tuhle vánoční vůni miluji..
( do kufru těžké, rozbitelné,ale opět převezitelné)
/Tentokrát jsem obalila papírovou plenou:o), 
ještěže je Emička občas na noc používá:o)/



a stínítko na svíčku..


cestovní vůně..


vůně ve spreji


a ještě vonné vosky
(celá výbava)



a várka "eosek"
( balzámy na rty)


začali vyrábět i hezké krémy na ruce,
tak akorát do kabelky..


a ještě další balzámy..


Takové maličkosti
a jakou udělají radost:o)!
Mějte krásný víkend
a nezapomeňte 1. září :o)..
Inka






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.