čtvrtek 7. ledna 2016

JDE DO TUHÉHO..

Tak se Vám za to včerejší léto omlouvám:o)))..
Dneska to bude pěkně mrazivé!
A nebude se jednat o počasí..
Jedná se o internetové články o tom, co jíst, co nejíst..
Při nich mi nejen tuhne úsměv,
ale tuhnu celá,
až z toho jídla, co jím, budu tuhá nakonec úplně.
Protože zjišťuji, že:
- skoro všechny cukry, které jím, mi způsobují rakovinu
-skoro všechny tuky, co jím, mi způsobují kardiovaskulární onemocnění
atd....
Mám pocit, že být zdravá,
je žít život o vodě!
Včera jsem si tedy přečetla 10 nejzdravějších věcí
a tak k vodě něco přidám:o)
...
citróny - ty můžu..
avokádo - to mi nechutná, připadá mi jako máslo, ale když se udělá jako guacamole, tak to můžu..
špenát...ten taky můžu, ale ne denně, nejsem Pepek
brokolice - to mi chutná polévka..ale asi by neměla být doladěná smetanou, jak to dělám já:o(
tmavá čokoláda -jó , tak to můžu!....ale pak nemůžu:o(...asi myslí jen kousíček :o)
brambory - píší o červené a o sladké ( červená tu není moc k sehnání a sladká mi nejede, mám pocit přemrzlé brambory)
vlašské ořechy - tak to můžu, ale už zase skoro nemám, spotřebovala jsem je totiž do nezdravého vánočního cukroví ( možná, že jsem ho díky nim, udělala zdravějším:o))
česnek - ten můžu, už se nelíbám a tak nic nehrozí, i když...
Jednou ve snaze být opravdu velmi zdravá, jsem po malinkých kousíčcích snědla za večer celý česnek..druhý den jsem si myslela, že mám rakovinu jazyku, jak mě neskutečně celý jazyk bolel, byl flekatý, oteklý..Začala jsem hledat příspěvky o této nemoci a nakonec zjistila, že jsem si česnekovou silicí popálila jazyk...)
Doporučuji nějaký jiný způsob konzumace!
luštěniny - ty můžu...pak ale nemůže být nikdo se mnou...
losos - ten můžu..miluju....ale jsem líná ho připravovat..Našla jsem v Lidlu vynikající
a tak hned dnes jsem jeden výborný lososový filet snědla....
.......
Tak co? 
Není to floridské slunečné počasí lepším tématem než co vlastně pozřít?
A buďte rádi, že jsem se rozhodla vypsat jen to nejzdravější.
Kdybych se totiž rozhodla napsat,
co zdravé není,
tak mám pocit, že mám téma na nikdy nekončící příspěvek...
A pozor..
na palmový olej..
Je téměř všude...
...
A teď? Co dál?
...
Žít , nežít?
Jíst, nejíst?
Pít, nepít?
...
Já beru žít, jíst, pít, radovat se a nenervovat se..
.....
Mějte moc krásný večer..
Vaše dnes dobře živená 
( pokud toho lososa v Norsku třeba nestresovali:o)
lososová 
Inka








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.