pátek 1. ledna 2016

NOVÝ ROK

začal porušením všeho,
co jsem napsala v předešlém příspěvku..
Spala jsem dlouho
a kroků jsem doteď moc neudělala :o(..
Ale i tak začal vesele a šťastně!
Mám tu obě děti s rodinami..
Ano, musím napsat s rodinami,
i když syn má jen manželku,
ale společně mají Meggi
 a ta je opravdu nepřehlédnutelná
a je to jejich už tříleté mimi..
......
Jsme na horách,
ale mám pocit, že i v nížinách napadlo daleko víc sněhu
než tady..
Slabý poprašek,
ale i tak udělal radost..
Vše čisté, bílé, 
jako nový rok..
......
Takže začínáme
a s úsměvem!
..
Krásný večer i Vám Všem
Inka




psí miminko Megii


můj malý včerejší soukromý prskavkový ohňostroj..
byla jsem hlídací babička s chůvičkou u ucha,
aby se holčičky nevzbudily..
takže jsem vlastně skutečný ohňostroj viděla 
jen v televizi:o)
( nevadí mi to:o)


 a toto je příval sněhu,
škoda, že nebyl ten požitek umocněn sluníčkem..
celý den bylo zataženo
(asi i proto jsem nevytáhla paty z domu)


manžel s Aničkou však jako každý den
vyrazil s Aničkou na šišky..
pak s nimi topí..


Anička mi nakreslila obrázek..
nejsem to já, 
je to prasátko Pepa:o)








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.