sobota 23. ledna 2016

ORIENTACE

téměř 2 roky blogerského života,
tak to je něco.
Něco pro mě,
něco pro mého manžela
( který má klid a já ho nenutím přepínat televizi od sportovních přenosů,
protože buď píšu sama nebo si ráda čtu Vás).
Kdo čte blogy, tak ví, že dost velkou převahu mají blogy ženské.
Mohlo by se zdát, že ženy nemají co na práci 
a jen blogují:o).
Nevím, jak pro Vás,
ale pro mě je to relax mezi prací:o).
...
Jsem čtenářkou převážně "ženských" blogů.
A teď něco pro zasmání!
...
Manžel se mě dnes zeptal,
zda se to mé blogování nějak na mně nepodepsalo.
Trochu jsem nechápala,
ale samozřejmě se podepsalo:o),
trochu jsem tomu mému psaní propadla.
On to však myslel jinak.
Přinesl mi z jídelny lístek, 
který poslala Alenka v mé výhře GIVEAWAY
společně s mýdly.
Na lístku bylo napsáno přání, které končilo slovy:

Měj krásné dny..
Ála
Štěstí v mém životě.
/ pro neznalé se jedná o název Alenčina blogu/
.........
Můžeš mi říct, proč jsi pro ní štěstí v jejím životě?
Nepřeháníte to už?
:o))
Musela jsem se smát!
On snad pochybuje o mé sexuální orientaci:o)..
....
Každopádně jsem mu vysvětlila, 
že jsem jen a jen jeho ŠTĚSTÍ! 
...
a Vás blogerky mám taky ráda,
ale jinak:o)!
..
Přeji krásný sobotní večer..
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.