čtvrtek 28. ledna 2016

POLOLETÍ

je za námi!
Nejdřív musím už poněkolikáté napsat,
že ten čas neskutečně utíká..
Z mého pohledu mám pocit, že děti před chvilkou usedly po prázdninách do lavic.
Dnes už hodnocení pololetí...
...
O čase jsem nedávno napsala básničku:o)
Teď už k dnešnímu dni..
Během skoro celého dopoledne jsme měli sportovní turnaj 
mezi 3. A a 3. B
Začalo to vybíjenou, následoval softbal,
poté házená 
a nakonec basketbal.
Moje třída zvítězila,
ale o to ani nešlo..
Spíš o radost z pohybu a toho si užily děti až až..
Děti hrály fair play
a to bylo to hlavní!
Nakonec si podaly ruce..



a tady už je vidět radost z vítězství..


Pak jsme šli do školy
a došlo na hodnocení..
Nejen dětí, ale i mně.
Děti anonymně psaly, co se jim na mně líbí , co nelíbí 
a co by se mělo a nemělo...:o)
Musela jsem se smát
a velmi mě překvapilo, jak kluci hodnotili moje oblečení..
Věta, že mám "fkus" mě rozesmála!
Ten, kdo nechtěl přemýšlet, tak napsal,
že mu na mně nevadí NIC
a že se mu na mně líbí VŠECHNO :o)..
Dozvěděla jsem se, že mám hezké oči,
že nosím hezké oblečení,že jsem spravedlivá,
že mám hezký hodinky,že jsem hodná, že jsem hezká,
taky krásná,že je mám ráda,že jsem chytrá, 
taky se líbí moje "vyráběnost"a jsem srandovní a jsem ftipná.
Samozřejmě, že nejsem bez chyb:o)!
Ječím, dávám domácí úkoly, někdy se zlobím
a jinak snad nic:o)..
Hodnotily i své rodiče.
Většinou se jim na nich líbí všechno, ale hlavně jsou hodní, šikovní, legrační,jsou spravedliví, pouští na počítač, že hezky vyprávějí a jezdí do Mc Donaldu.
Nelíbí se jim většinou nic, ale občas jsou přísní, mají zlost, taky ječí,ranní vstávání a nutí k učení.
...
myslím, že jsme dopadli v dětských očích dobře.
Já i rodiče!
:o))
A jak dopadly děti?
Myslím, že také dobře!
Hodnotili jsme aktivitu, byly i pochvaly, nejlepší matikáři, písaři




mám i takové fešáky:o)


Moc si přeji,
aby se děti radovaly po celé své dětství,
aby nezažívaly strach
a aby dětství bylo co nejdelší!
......
A Vám přeji krásný večer..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.