pondělí 11. ledna 2016

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

Tentokrát jedna maličká kolopejka neboli kolanchoe..
Doufám, že mi bude dělat dlouho radost..
měli různé barvy,
ale mně se nejvíc líbila růžová..


Tak malé a tak dokonalé kvítky..


úplný příval něhy..




a v hrnečku jí to sluší..


A JEŠTĚ MÉ OBLÍBENÉ HYACINTY..
a k lednu patří bílé,,


Tento týden bude náročný..
zítra a ve čtvrtek mám besedu s rodiči v mateřských školkách.
Beseda se týká zápisu, který se už rychle blíží
a rodiče budoucích prvňáčků 
se chtějí dozvědět co nejvíce informací..
....
Začínáme také bilancovat, hodnotit první pololetí,
písemné práce a testíky..
Jak tohle období nemám ráda..
Naštěstí nepociťuji, že by děti v mé třídě byly nějak stresované..
Rozhodně to na nich není vidět
a to je dobře..
...
Už dlouho jsem Vám neukázala, co nového děláme ve škole
a tak to snad v tomto týdnu napravím..
...
Už několikrát jsem si vzala foťák do školy,
že vše nafotím,
ale přišla jsem domů 
a fotka žádná..
..
Jsem to ale skleróza:o)!
Rozhodně ale nezapomenu Vám popřát 
krásný dnešní večer
a úspěšný zítřek..
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.