neděle 5. května 2019

ČEPIČKY

Každý večer mám potřebu vypnout mozek
a zaměstnat ruce.
Je to svět, 
který mě těší..
Těším se na večery,
kdy mám chuť něco vytvořit..
A není to se mnou vůbec snadný,
protože až do poslední chvíle netuším,
po čem sáhnu.
Po háčku, po fixách, po korálkách a drátku..
Každopádně, pokud už po něčem sáhnu,
tak ráda..
Je to relax.
...
Vypnu tak, že i neumyté nádobí v dřezu mi nevadí!
Já totiž ještě pořád tu  myčku,
na kterou jsem dostala, nemám.
Zjistili jsme nějaké kompilkace 
a budu potřebovat nejen myčku, ale i troubu a nový sporák.
Jenže kdy? 
Tak to se neví..
No, však ono se z toho nestřílí...
Musím napsat, že na toto můj manžel není zrovna pohotový..
Poličky se tu suší již několik let..
Vyměnit manžela nebo oželet poličky ?
:o))
...
O tom jsem ale psát nechtěla,
ač to, že manžel nic nedělá, je výhoda v tom,
že ani po mně nic nechce .o)..
žijeme si šťastně v tom našem klidném světě..
...
Já si tvořím
a manžel sleduje sport :o).
/ nemůžu mu ale upřít, že na chalupě je to jinak,
tam ho to baví/
...
A teď už k mým nově háčkovaným čepičkám.
Jsou pro malou Lilinku,
která se narodila mé kolegyňce Barče.
Snad se jí budou líbit.



Vám přeji krásný začátek nového týdne..
Mějte se krásně..
Inka
💓

4 komentáře:

  1. Inko, líbit se určitě budou (zatím asi mamince, miminku to bude fuk). Já bych si vybrala tu prostřední s malou beruškou ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, čepičky jsou moc hezké, naprosto chápu, já si háčkováním taky parádně odpočinu.
    A jak čtu, čeká tě rekonstrukce kuchyně... U nás se o tom začíná taky trochu mluvit, už teď mi z toho je trochu špatně :o)
    Měj klidné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Čepičky jsou povedené. Taky u ručních prací relaxuji, prostě mne to baví.
    Nemysli, ani u nás zvelebovací práce v domě nemají hned zelenou. :-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. To bude parádnice. Moje nej barvy jsou u té prostřední
    Ty jsi Inko nezmar:))))
    Pokaždé nás s něčím krásným překvapíš.
    Měj se hezky. Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.