úterý 7. května 2019

SVÁTEK

manžel se jmenuje Stanislav
a zítra slaví svátek..
Dlouhou dobu slavil svátek v listopadu 
a pak místo něj dali Tibora
a on si musel zvykat na to, že slaví 7. května.
Večer jsem upekla do práce cupcake.
A jelikož jsem byla minulý týden v cedulkovém šílenství na svatbu,
tak jsem v něm pokračovala..
A co jiného napsat Standovi ?
Okamžitě mě napadl 
Stanley cup
cake
:o)
a nápad byl na světě.




Tak cedulky by byly
a teď ještě nezkazit pečení..
Doma jen 10 vajec
a to znamená, že se musí vše vydařit na první dobrou.
Nebylo by z čeho opravovat..

naštěstí se daří..
a tady už je výsledek
Malinové " Stanley cup - cake"




 a tady jsou už všechny pohromadě





tak takovýhle blbinky mě vážně baví:o))...
...
Užijte si krásné úterý 
a těšte se z nadcházejícího dne volna..
Inka
💓

7 komentářů:

  1. Super povedené!! A dobrý nápad jako vždy!!! Manželovi vše nejlepší k svátku. :-)
    Krásné dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  2. Ty seš prostě dobrá!!!! To je moc prima nápad a vydařená realizace.
    Tak manželovi k svátku přeji jen všechno dobré a i Tobě přeji vlastně to samé.
    Pohodový zbytek dneška a bezva den zítra!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Pořádná mňamka :)
    Tak všechno nejlepší !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Má to někdo štěstí mít takovou skvělou ženu... Žádné blbinky, to je super nápad, určitě každý Staníkovi záviděl :o).
    Mějte se oba fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. Boží nápad i provedení. Tak vše nej a dobrou chuť.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to krásně - určitě měly u manžela v práci úspěch.
    Mimochodem já jsem Stanislava a i když je tohle ženské jméno v kalendáří, tak slavím na Tibora. Slavili jsme tak spolu s tátou, po které jméno mám, a nenechali jsme se odradit ani změnou v kalendáři. A já to z tradice držím dál, byť už slavím sama. Manžela - jmenovce zdravím a přeju mu všechno nej...

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi milující manželka, Inko! Nádherně "vytuněné" dobrůtky si připravila!
    Přeji všechno nej a mějte krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.