čtvrtek 30. května 2019

RŮŽOVÁ

již několikrát jsem psala,
že díky svému věku,
řekněme na stará kolena :o),
jsem si pustila do svého světa růžovou.
Ne, že bych ji dříve neznala,
ale evokovala ve mně barvu prasátek..
No, možná se vlastně nic moc nezměnilo,
snad já.
(mám tak nějak k prasátkům blíž)
/na vysvětlenou, ne že bych byla "prase",
ale změnila jsem možná váhovou kategorii :o)))...
Každopádně nyní to nebude o módě,
ale opět o květinách..
Tento týden u mně doma zvítězily růžové květy.


Kdybych mohla, tak si touto krásnou osázím celou zahradu..




Musím ještě napsat, že celý tento týden je pro mě neskutečně" růžový",
teď mám na mysli vidinu růžové budoucnosti
a velké životní radosti.
Bohužel ještě nic není jasné 
a vše se jen rýsuje,
ale jakmile se o tu radost budu moci podělit,
tak napíšu víc.
Plní se mi pomalinku sny..
ještě jeden veliký mám
a moc bych si přála,
aby se také splnil,
ale přírodě se poručit nedá,
tak čekám...
...
Je krásné mít se pořád na co těšit...
...
A jak píši již ve svém úvodu mého blogu
"Raduji se z maličkostí 
a z nich si skládám ten svůj život.."
...
Mějte se moc krásně
a užívejte..
Inka
💓



4 komentáře:

  1. Krásné růže a moc hezká věta na závěr. Přeji růžové další dny

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné růže a moc prima věty, které fotky doprovází.
    Měj se hezky, Inko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Inuško přeji ti ze srdce mnoho růžových dnů.
    Růžová nejen růžím sluší.. krásný víkend ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné napsané! Miluji růže! Přeji jak se sny plní ale věřím se vždycky plní ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.