pondělí 13. května 2019

DEN MATEK II.

Tentokrát je úsměvnější,
protože chci napsat,
jak hezky jsem byla obdarována
a jak jsme obdarovali.
...
Ještě k předešlému příspěvku,
nechtěla jsem vás rozplakat,
ale možná rada pro některé z vás:
" Ptejte se, dokud můžete,
jednou nebude už koho se ptát".
Pak by vás to mrzelo
jako teď mě.
...
Moje dcera ví, co mi sluší:o)
a co mám ráda
a k svátku maminek 
jsem dostala dárek ze SEPHORY.
Krásnou rtěnku, řasenku, pytlíček
a čokoládu od Milky,
tu mám sice ráda,
ale rozhodně bych ji neměla,
protože bojuji s kily.
( marně)
/ ještě jsem ji nerozdělala,
jen se na ni se zalíbením dívám:o)/


Mimochodem, ta rtěnka je boží:o)!,
ach ta barva!


 Od syna jsem dostala Smsku,
a tak mám radost, že si vůbec vzpomněl..
je po tátovi, moji chlapi prostě moc na dárky nejsou.
Stejně si myslím, že to je mnohdy o nás ženských.
Já kdybych manželovi nepřipomněla,
kdy má jeho mamka svátek či narozeniny,
tak by to asi zapomněl.
Na moje narozeniny si pamatuje,
ale to jen proto,
že je mám na Silvestra.
S dárky to ale nepřehání :o)).
Pravidelně v létě mi koupí drahý dárek 
se slovy:
" To máš k narozeninám, svátku i k Vánocům!"
Je to prostě " romantik" :o((
Už jsem si ale zvykla :o))!
...
A co jsme manželově mamce nadělili k svátku maminek my?
Většinou kupuji to, co se mi líbí.
Kytku, kterou jsem koupila již v pátek 
a dva dny mi tady dělala krásnou společnost.
Líbil se mi  i její květináč..






Upekla jsem cup cake
a piškotovou placku
( to proto, že mi došly papírové košíčky),
popadli jsme kytku,
taky čokolády
a šli jsme popřát.




No a já květinu nedostala,
tak jsem si ji musela koupit sama:o).
( jako vždycky:o))…)


Ještě jsem zapomněla napsat,
že od vnučky Aničky jsem dostala prstýnek,
který mi vyrobila z gumiček
a Emička mi namalovala obrázek.
Jsou to zlatíčka.
💓
..
Doufám, že jste si včerejší svátek náležitě užily
a dnes jste všichni začali krásný nový týden.
..
Já vám přeji krásný pondělní podvečer!
( nenechte se otrávit, že ti naši hokejisti prohrávají:o),
já když vidím manžela,
tak mám pocit, že bude mít zkažený celý večer)
Já ne:o)!
Mějte se prima!
Inka
💓



3 komentáře:

  1. Inko, nádherné oba příspévky. Ten včerejší je opravdu dojemný, krásné vyznání.
    Můj manžel to má pŕesně jako ten tvůj. Datumy nejsou jeho silná stránka. Ale maji zase jiné přednosti, že ? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, no právě:o)! Má jiné přednosti...proto jsem s ním už skoro 40 let.Měj se krásně Inka

      Vymazat
  2. Tak dneska jsem se opravdu zasmála! Muži takoví prostě někdy jsou (ten můj si tedy zrovna tohle pamatuje a dává krásné dárky), ale nepochybně má "něco", co by se tady dalo zdrbnout :o)
    Dcera je pozorná a ty rovněž!
    Měj hezký den, Inko! Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.