pondělí 20. května 2019

PODĚBRADY ZELENÉ

a v květu..
Jaro je plné zeleně
a musím napsat, že mě to vážně dobíjí jako baterky.

















Kromě zeleně prima zábava,
kromě kávy i jiný pitný režim :o)


já si místo piva dala cider

Prosecco už bylo i pro mě :o)

Nyní přidám ještě dvě velmi známé stavby Poděbrad.
Poznáte, co je na této fotografii?


a ještě nemůžu zapomenout zámek


Na závěr chci jen napsat, že Zimní lázně jsou úžasné  i na jaře.

Mějte příjemný pondělní večer..
Inka
💓
PS: Dnes jsem nedala své pondělní kytičky,
ale mám..
Hned ráno jsem ve škole dostala dvě kytičky od dětí,
konvalinky.
Tak snad zítra..

3 komentáře:

  1. Inko, hezké lázeňské fotky. A vyšlo vám hezké počasí, takže jste si to určitě parádně užily

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, Poděbrady jsou svou zelení pověstné, nádhera!
    A pokud se nemýlím, vidím vilu "kouřimku" od Josefa Fanty.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, v Poděbradech jsme s Mírou byli před pár lety a spali na pokoji přímo naproti osázeným hodinám. Bylo tam krásně, děkuji za připomenutí. Hezky jste si užívaly dámskou jízdu. :o)
    Měj fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.