středa 22. května 2019

KVĚTINOVÉ RADOSTI

Tak nevím,
po lázních jsme všechny jako zmlácené:o)..
Tedy potkaly jsme se na chodbě 
a všechny jsme skuhraly,
že nás bolí záda.
:o)
...
Pondělní květinový byl,
ale nestihla jsem nafotit.
Kytičku mám od svého milého ctitele 
a manžel už začíná žárlit.
Povídal:
" Kdo ti pořád nosí ty konvalinky?"
No přece ten, který mě má rád!
A upřímně říká mi to častěji než můj manžel!
Můj malý žáček - prvňáček Tom,od kterého 
slýchám alespoň jednou týdně:
" Paní učitelko, já vás mám tak rád! "
Jejda, ten to se mnou umí! :o)
No a nyní to korunoval konvalinkami
a já jihnu a jsem schopna mu odpustit i ten šktrabopis:o).
Jestli mu to vydrží,
tak  to bude mít v životě s ženami hodně snadné..
:o)



Sama jsem si tentokrát koupila květinu v květináči.
Líbily se mi její kvítka.



Tak se musím pochlubit.
Inspirována Art kávovým uměním z Poděbrad
jsem si doma začala kreslit do kávičky
a ejhle
ona to kočička
No, žádný zázrak to není,
ale manžel kočku poznal:o))


Teď malinko z jiného soudku...
..
Venku i u nás krásně kvetou kaštany..
všechno bují
a já se tak trochu děsím,
až přijedu na chalupu,
zda po tom měsíci najdu ještě kromě plevele nějaké rostliny..


Vám přeji příjemný večer
a zítra už je čtvrtek!
Proboha,
to je takový fofr...
..
Mějte se prima
a když už to tak letí,
tak si vychutnávejte každou příjemnou chvíli!
Inka
💓





5 komentářů:

  1. Vidím i já... Kočka povedená:)
    Konvalinkový ctitel je úžasný.
    Hezký večer. E

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, kočku vidím naprosto jasně!!!
    Všechny květy nádherné, od toho mrňouse jasně nejhezčí :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, kočka se povedla a kytičky jsou krásné obě. S chalupou to mám podobné - taky jsme tam tři týdny nebyli, tak jsem zvědavá, jak to tam bude vypadat.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní24/5/19 11:27

    No, to je krásná kočka, jen mňoukat!
    To bych si taky dala! a konvalinky jsou moc krásné, mám je ráda, asi jako každá žena.
    Ať dlouho zdobí!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, to je krásné a dojemné vyznání lásky. To určitě potěší. Do kávy jsem ještě nezkoušela malovat. Ono do té mojí francouzské by to ani nešlo. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.