čtvrtek 2. května 2019

JEN SI TAK PÍŠU

Kamarádka, kolegyňka Péťa, 
která je tak mladá,
že by mohla být rozhodně mou dcerou,
se v sobotu vdává..
A tak si tady hraju 
a pomáhám v přípravě na její určitě 
nádhernou svatbu.
Kartičky pro svatební hosty
a cedulky na dortíky..
Musím napsat, že mě to moc baví..
asi se tím začnu živit :o))))
Pravda je, že kdybych neučila,
tak si klidně dovedu představit dělat něco kreativního..
ale to by mě asi neuživilo :o))
...
Tak nejprve jsem zkoušela cedulky na muffiny..


 Tady jsem si zkoušela různé kartičky.
Díky mému milovanému Big Shotu  to jde docela snadno..


 A další cedulky na dortíky..








S dortíky to bude určitě vypadat lépe než v polystyrénu :o).
Každopádně to bude chutnější!




Zítra máme s další kolegyní o zábavu postaráno!
Snad to zvládneme 
a určitě to nafotím.

Už dnes jsem chystala pompony na výzdobu.
Svatba bude v pudrové barvě,
tak i pompony jsou takové..
Nevím jestli je to dostatečně vidět na fotkách..


Musím napsat, že tato barva je i mou oblíbenou..
Pro Péťu bude určitě sobota jedním z nejkrásnějších dní v životě
a já mám radost,
že jsem mohla být alespoň kouskem sebe tomu všemu přítomna.
...
Vám přeji moc krásný pátek
a vlastně začátek prý chladného víkendu.
..
Tak ať Vás hřeje láska,
radost ze života
nebo si dejte nahřívací láhev do postele:o)).
Teď myslím tu s vodou
a ne s alkoholem,
ten by ale asi taky zahřál:o).
...
Mějte prima dny.
Inka
💓


5 komentářů:

  1. Inko, myslím, že by ses i uživila (ale byla by to pro děti velká škoda)! Cedulky budou ozdobou, o pomponech ani nemluvím....
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. No a pak že jsou Tvé příspěvky přízemní. To je radost vidět Tvoje tvoření, tvoření pro druhé, které je moc hezké a bude součástí významného dne Tvé kolegyňky.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, krásně tvoříš. Je to nádherné a mohla by ses tím i živit. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, to je nádhera ...., originální i vtipné cedulky ( dik za inspiraci ;-)
    Pudrová je i moje oblíbená.
    Hezký víkend:)

    OdpovědětVymazat
  5. Inko obdivuji, jak si umíš vyhrát. Máš hodně nápadů a umíš je realizovat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.