pátek 17. května 2019

DEN S IZS

na naší škole se konal ve středu.
Co vám budu psát..
lepší počasí jsme si vybrat opět nemohli.
Brrrr...vážně zima.
Já vymrzlá již od úterý
jsem se vážně nezahřála,
ale děti si to všechno náležitě užily
a nejenže se jim dostalo sousta informací,
tak si mnohé vyzkoušely
a určitě to pro ně bylo přínosem.

Děti se dozvěděly o bezpečnosti v autě,
o nutnosti, proč mít bezpečnostní pásy.

Prohlédli si požární vůz..

a shlédli jsme akci hasičů

děti si vyzkoušely policejní výstroj a zjistily něco o jejich práci


Nejnadšenější byly děti z maskování.
Méně už asi rodiče,
protože to bylo tak věrohodné,
že já sama bych se asi pěkně vyděsila,
kdyby mi přišlo moje dítě takto domů.

Vyzkoušely si také první pomoc..

tady ukázka maskování..no řeknětě, není to věrohodné??

Práce sanitářů je také zaujala

V záchrance se také dozvěděly mnoho o první pomoci a práci záchranářů.

Policie a zbraně, tak to bylo něco pro kluky!


a v učebně si děti vyzkoušely,
jak správně volat na tísňové linky.
To se líbilo hlavně mně,
protože ve třídě bylo krásně teplo:o)!
Ale nejen proto,
to, že si vyzkoušely, jak hovor vést, bylo super.
...
Den se vydařil
a myslím,
že dětem se moc líbil.
...
Vám přeji, abyu vás nikdy nemusel zasahovat žádný IZS
a užijte si krásný víkend!
Inka
💓

2 komentáře:

  1. No, ve středu bylo skutečně "krásně" :o)
    Dětem to evidentně nevadilo a ty, Inko, si už doufám rozmrzla...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Počasím byla tedy středa fuj! Ale náplní školního dne, jste měli tedy moc bezva den. Pro děti hodně přínosný.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.