pondělí 6. května 2019

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ


V sobotu jsem viděla svou kamarádku na facebooku 
s krásnou kytičkou konvalinek.
Napsala jsem jí komentář
a v neděli ráno mi přišla fotka 
a kytičkou konvalinek,
které jsou pro mě..
Musím napsat, že mě to dojalo.
Konvalinky jsem jako malá vždycky trhala pro svou maminku.
Okamžitě mě kytička konvalinek vrátila do dětství.
Dnes na mě čekala na stolku ve třídě.
Kolem se linula její vůně
a já se na ty drobounské kvítky nemohla vynadívat..
Jani, moc za kytičku děkuji..




...
Já sama jsem se několikrát  snažila konvalinky zasadit 
a na chalupě na skalce vypěstovat, 
ale nikdy se mi to nepovedlo.
….
Pondělí je už skoro za námi
a já mám svolení ukázat krásnou nevěstu..
Pétě to moc slušelo,

Musím napsat, že ač naše výzdoba nebyla vidět,
tak vlastně špalír jejích žáčků 
musel udělat větší radost 
než nazdobené zábradlí
:o)


Nejen nevěsta, ale i ženich je krásný mužský :o)


Moc jim přeji, aby jim jejich úsměvy vydržely celý život
a byli pořád tak šťastní..
...

A Vám přeji krásný večer i noc!
Inka
💓

4 komentáře:

  1. Konvalinky mám moc ráda, mám ráda jejich vůni, ale nedělá dobře.
    Nevěsta i ženich jsou krásní. Přeji jim šťastný život.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu milý pár, tak ať jsou šťastní.
    Konvalinky mám taky ráda. kdysi nám rostly na chalupě u plotu, ale časem se nějak ztratily :-(
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, já mám konvalinky taky moc ráda, večer začnou vonět až trochu moc, musí na terasu.
    Fotky ze svatby jsou nádherné, musím říct, že nevěsta s žáky až dojemná!
    Mějte všichni krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásnému páru přeji šťastný společný život!
    Konvalinky na zahrádce mám, ale jako když se vytrácejí a taky kvítků už bývá pomálu.
    Hezký den, Inko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.