středa 8. června 2016

SNY SE PLNÍ!

Musím se s vámi podělit o jeden pro mě neskutečný zážitek.
Navštívil mě můj bývalý žák.
To by nebylo nic až tak zvláštního..kdyby..
to nebyl tak trochu neobyčejný žák.
Váže mě s ním malý příběh,
který překročil hranice našeho státu.
Jeden obrázek
a jeden veliký příběh.



Věřili byste tomu?
Obrázek z deníčku v 1. třídě.
Vojta se nakreslil sice jako brankář,
ale dres si už tehdy vybral jaksepatří:o)!
....
A je to už rok, co v NHL New Jersey Devils hraje hokej.
...
SNY SE PLNÍ,
ale je k nim potřeba veliká píle, spousta práce a odříkání.
......
Když se dnes otevřely nečekaně dveře třídy 
a on tam stál, udělalo mi to neskutečnou radost. 
A protože jsem o tom obrázku vyprávěla dětem ve třídě,
všichni věděly, o koho se jedná.
...
Improvizovaná, ale neskutečně krásná beseda,
kdy se děti od Vojty dozvěděly snad všechno, co se dá
a on trpělivě a s úsměvem odpovídal.
Pak dlouhé podepisování 
a nakonec nekonečné focení.
...
A Vojta mi dokázal, že zůstal skvělým klukem,
že charakter se s rostoucí kariérou nemění
a že srdce má na pravém místě!
....
Dostala jsem od něj dárek.
Přinesl mi hokejku 
a já byla dojatá.
Ovšem, když jsem si na ní přečetla věnování,
tak jsem měla i slzu v oku.
....
A představte si, že má číslo 53.
Zrovna tolik, kolik mi letos bude:o)!
Možná to není jen náhoda:o)!
....
Pro mě byl dnešní den krásným zážitkem
a pro děti určitě také.
....
Vojto, díky:o)!




Krásný večer Všem 
Inka

PS: tento článek bude mít ještě jedno takové neuvěřitelné pokračování..
ale to až zítra:o)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.