úterý 21. června 2016

PROČ TO ZDRŽUJEME?

Dnes jsem zaslechla rozhovor žáků 8. třídy.
" Tak já nevím, dneska je pedagogická rada, známky už maj určitě uzavřený!
Tak proč to zejtra nevytisknou , ve čtvrtek nám to nedaj 
a můžeme mít už prázdniny, 
 divim se, proč to tak zdržujou!" 
V duchu jsem se musela smát:o)!
Pravdou je, že jakmile děti vědí, že už je tzv. hotovo, 
tak už se z nich stávají mimoni:o)!
....
Já zítra jedu na výlet 
a navíc po strašně dlouhé době vlakem.
Jsem zvědavá, jak to dopadne.
Přece jen přestupy a abychom všechno stihli.
Doufám, že počasí bude jaksepatří 
a  všichni se v pohodě vrátíme.
...
Jedeme tam, kde jsem už byla 2x 
a kde je to mému srdci blízké..
Těším se, že to tam zítra bude krásně vonět
a já se budu cítit tak trochu jako v ráji.
Kam jedu zatím neprozradím.
Až zítra:o)!

...
Jinak na výlet jsme náležitě připraveni.
Dnes jsem dětem rozdala čepice.

 za námi jsou už kulisy na námi připravované divadlo.
Nacvičujeme každý den 1 hodinu 
a myslím, že jim to krásně jde.
Vždycky mám jen strach, kolik dětí onemocní na vystoupení..
Vy mějte krásný večer,
já po pedagogické radě jsem značně " vyšťavená"
a musím ještě hoooodně háčkovat.
Jako vždy na poslední chvíli.
...

Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.