sobota 18. června 2016

DEN JAKO MALOVANÝ

   já udřená jako kůň,
ale šťastná, že jsem udělala spoustu práce na zahradě 
a krásně si vyčistila hlavu.
Všechno mě bolí
a jsem poštípaná od mravenců
( mám i velkou alergickou reakci- celá opuchlá ruka).
To se mi mravenci pomstili, že jsem je vykopala ze záhonu!
Ale bylo vážně krásně!
Důkazem toho jsou fotky dnes pořízené.
pivoňky jsou v plném květu a jsou nádherné



kousek z mé skalky

Malin letos bude neskutečné množství, ale to už bez nás.
 Ještěže tu bude mamka a maliny zpracuje:o)


a takto si u nás pochutnávají čmeláci


miluji, když to krásně kvete


pokousaná od mravenců, ruka tlusťoučká,
pěkně pálí a bolí.
...
Je večer a já se chystám upéct koláče.
...
U nás dnes prostě došlo i na pěkné české přísloví:
"Bez práce nejsou koláče! "
A protože jsme pilně pracovali, tak budou:o)!
...
Mějte krásnou noc a prímovou neděli!
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.