čtvrtek 23. června 2016

ZVÍŘETICKÁ KERAMIKA

aneb jak jsem se dnes dostala do Ráje!
...
Sháněly jsme s kamarádkou dárek pro naši kolegyni,
která se s námi na konci školního roku loučí.
Ač s námi byla jen rok, tak nám bude chybět!
Protože si buduje krásnou zahradu,
tak jsme se rozhodly jí darovat zahradní keramiku,
o které mluvila, že se jí líbí.
Dostaly jsme tip na keramický obchod ve vesnici Zvířetice.
To není obchod.
To je ráj, úplná oáza nádhery, klidu, keramiky.
Projdete branou  a ocitnete se v jiném světě!
Samozřejmě jsem tu nádheru nafotila.
V blízkosti je také zřícenina hradu Zvířetice,
takže kdo by měl cestu kolem, 
určitě se tady zastavte
a budete jistě nadšeni jako já!
Pokud by někdo z Vás chtěl slyšet z blízkosti a na vlastní uši klapot čapích zobáků,
tak tady se Vám to poštěstí, 
protože tu mají 2 čapí sourozence.
Dozvěděly jsme se, že neumí létat,
protože jim zahynuly rodiče a létat je prostě nenaučili.
Jsou nádherní!
...
Zahrady jsou tu plné květin
a keramika tu je nádherná 
a podle mého i velmi levná!
Já neodešla s prázdnou a zítra vám nafotím, 
co jsem si nakoupila.
...





takové popelnice by se mi vážně líbily. To by se to třídilo!


















Nakoupily jsme tyto obrovské koule, velikou a menší.





a ještě zachránění čapí krasavci







a co říkáte takové venkovní kuchyňce?








Mimochodem vaří zde výbornou kávu 
a tak jsme nejen nakupovaly,
ale i poseděly pod ořešákem.
Příjemně profukoval větřík
a nám se krásně odpočívalo a povídalo!
Určitě si to budeme muset zopakovat.
Takovou oázu klidu člověk čas od času potřebuje!
...
Mějte krásný večer!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.