sobota 11. června 2016

KONEČNĚ

na chalupě..
Tráva zelená, kytky neuschly 
a plevel se rozrostl do obřích rozměrů!
Celé odpoledne ohnutá záda,
ale ráda:o)!
Kytičky pomalu  nakvétají 
a tak aby byly taky vidět:o)'
Jediné , co mě mrzí je ,
že odkvetly červené pivoňky a já je neviděla
a taky rododendron je odkvetlý
a já tu krásu letos nemohla zachytit!





 naštěstí mám ještě jednu pivoňku bílou s nádechem do růžova,
tu mám nejradši 
a ta ještě nestačila vykvést.



poslední zbytky z červené..

Anička se mě ptala, zda vydržel její physalis.
Dostaly ho při nákupu v Peny a doma ho vypiplali ze semínek.
Měla jsem radost, že neuschnul,
doufám že vydrží 
a Anička bude mít radost!


 pelargonkám se také daří





ani mučenka se naštěstí suchem neumučila:o)
a roste..

Mám radost, bolí mě záda
a teď už odpočívám.
Je už docela chladno.
Škoda, že jsme tu nemohli být, když byla ta tepla.
...
Mějte krásný večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.