čtvrtek 2. června 2016

ŠOK , HYSTERIE, PLÁČ

Aplikace na www.delta. com, 
 o které jsem v minulém příspěvku psala,
mi tedy dala!!
Když letadlo letělo 2 hodiny a 5 minut,
náhle se otočilo
a už dál nepokračovalo..
Po dalších 5 minutách mého pozorování 
bylo stále otočené, stále na místě
a čas letu stále 2 hodiny 5 minut.
Co Vám budu povídat..
neskutečné leknutí
( nedivte se v dnešní době různých útoků!).
Pak dalších nekonečných 5, 10 minut
a opět stejný obrázek.
Doba trvání letu 2 hodiny 5 minut.
Propadala jsem hysterii,
i když mě manžel uklidňoval, že může být porucha.
Po dalších 5 minutách jsem propukla v pláč
a modlila se k Pánu Bohu.
Představy, které se mi honily hlavou
nebudu raději popisovat.
..
Manžela napadlo zavolat synovi 
a ten mu s klidem řekl, že tohle je běžné,
že u Delty se to skoro vždycky zasekne za pevninou,
a že si máme najít aplikaci Flightradar24, 
a tam že určitě uvidíme,
jak si letadlo v klidu pokračuje.
Nemohla jsem ani mluvit, jak jsem polykala slzy.
Já měla vážně tak neskutečný strach!
.....
Nyní už jsou opět nad pevninou,
a já se těším, až jejich letadlo dosedne na ranveji.
...
Jestli není lépe nemít v životě vše pod kontrolou!
Nevědět - je někdy opravdu lépe!
...
Musím ještě napsat, že jsem šťastná, že mám šikovného syna,
který všechno ví
a zachránil mě od dalšího stresu..
Jsem klidnější,
ne však úplně klidná..


Krásný a klidný večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.