čtvrtek 2. června 2016

ODLETĚLI

tak dnes mi odletěly všechny holčičky( tím myslím vnučky  i dceru:o)) a zeťák 
za velikou louži..
Jsou na dlouhé cestě.
a jsem zvědavá, zda to zvládnou v pohodě.
Obě vnučky se moc těšily zase do letadla.
Tak moc, že se Emička, tak jako každý rok 
opět v autě pozvracela 
a musela se komplet převlíkat. 
Doufám, že to neudělá po cestě víckrát, 
protože Katka má na ni asi jen 3 převleky.
....
Mimochodem to mi připomnělo, 
když letěla Anička. 
Byly jí 2 roky a jeli jsme na letiště.
Kousek před letištěm, ( tak jako dnes Emička)
se pozvracela. 
Já ji v autě musela celou omývat.
Tímto moc děkuji vynálezci vlhčených ubrousků,
díky Bohu za ně!
Aničku jsem celou převlékla 
a my s nimi mohli vyrazit konečně na letiště.
Velké loučení,
a pak smutný návrat do auta.
Až v autě jsem si všimla, 
že Aničku jsem omyla, převlékla,
ale že já celou dobu se procházím  po letišti jako dáma 
s pozvracenými šaty.
-----
jen malý odskok
do minulého týdne.
Jela jsem z práce autobusem, pak jsem zašla do TESCA na nákup
 a při placení jsem si u pokladny všimla,
že na šátku, který s oblibou nosím,
jsem si nesla ze školní jídelny i špagetu:o))!
.....
Včera jsem se byla s vnučkami rozloučit
a užila si mazleníčka.
Bude se mi po nich stýskat.
Anička se hned ptala:
" Inko a kdy za námi přiletíte?"
řekla jsem jí, že si může dělat čárky,
ale to zatrhl zeťák,
protože v době, kdy my přiletíme, 
tak on poletí domů.
Rozhodně si nebude odškrtávat dny do odjezdu:o).
Což naprosto chápu!
Jinak včera dcera domlouvala holkám:
Emičko v letadle budeš hodná, viď?
a
Aničko, slib mi, že nebudeš s každým mluvit:o)!
Naše Anička je neskutečně komunikativní 
a co neví, to nepoví:o)
/ asi po babičce:o)- ale já to jen píšu:o))/
---
Sleduji jejich let,
modlím se, aby doletěli v pořádku 
a zamačkávám slzu v oku.

zdroj: Google


.....
je fajn, když je má člověk pod kontrolou:o)
Už jsou nad oceánem 
a čeká je ještě dlouhá cesta..
Z Atlanty ještě pak další let..
Na místo se dostanou asi ve 4 hodiny našeho času..
....Zajímavé je, že když přiletíme do Ameriky,
tak se aklimatizujeme  rychleji
než když přiletíme zpátky do Čech.
6 hodinový časový posun je znát.
....
krásný zbytek  úterního dne
Vám přeje
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.