pátek 10. června 2016

HEKTICKÝ TÝDEN

přiznám se, že jsem ráda, 
že je tento týden za mnou.
Přestože jsem měla jen samé krásné a taky neskutečné zážitky,
tak toho bylo opravdu hodně. 
Ve středu v podvečer jsem pořádala již III. ročník kuželkového turnaje 
pro moje žáky a jejich rodiče.


a ve čtvrtek jsem měla závěrečný koncert pro svoje flétničkové žáčky.
A že jich je!
Celkem hrálo 51 žáků.
Ne, nehráli po jednotlivcích, to by hráli ještě dneska:o).
Hrají po skupinách.
Koncert měl velký úspěch,
sál našeho zámku byl zaplněný do posledního místečka 
a ještě někteří museli stát.
Potlesk byl veliký a děti nadšené.
Vše se povedlo, možná i proto,že nad námi létali andělé:o)


Takhle krásný strop máme u nás na zámku.
Bohužel fotky z koncertu nemám,
neboť nebyl čas fotit:o(..
...
S dětmi začínáme nacvičovat divadelní představení,
vystoupení je už za 14 dní:o)..
a konec školního roku se už vážně blíží..
....
Teď ale začíná víkend.
Je čas si odpočinout:o)
Užijte si nádherný víkend
i Vy!
Krásné dny 
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.