pátek 17. června 2016

ČERVENÁ RADOST

Málem jsem nemohla napsat příspěvek.
 Z ničeho nic mi přestala psát písmena M a V a taky mezerník.
A to by mě vážně mrzelo,
kdybych vám nemohla ukázat jakou radost jsem si udělala.
Protože vedu kroužky flétny, 
tak vždy jednou za půl roku dostanu  ohodnocení za kroužky.
Tentokrát jsem si řekla, že se odměním,
protože letošní prvňáčci byli pro mě velikým soustem.
Spousta chlapečků 
a donutit je, aby z jejich fléten se ozýval jakžtakž poslouchatelný zvuk bylo téměř nadlidské.
Tak odměna být musela.
Nejprve jsem si objednala na internetu kabelku.
Moji první červenou.
...
Přišla a moc se mi líbila.
Ale co boty?
...
a tak jsem opět sedla k počítači 
a začala objednávat.
..
Nedovedete si představit,
jakou jsem měla radost, že barva bot odpovídá barvě kabelky
a navíc boty jsou jako bačkory.
Jsou kožené a velmi pohodlné.
....
Kabelka je vlastně takové 2 v jednom, 
protože uvnitř je ještě jedna kabelka, 
která se dá oddělit a nosit samostatně..
...
Dnes jsem k  červené  zvolila letní námořní styl 
a cítila jsem se fajn
i v červených botách, ke kterým jsem ještě nedávno měla nedůvěru.
S přibývajícím věkem nosím víc barvičky:o)!
(asi abych byla víc vidět?:o))
...







Umíte se taky odměnit ?
:o)
....
Zítra jedeme na chalupu 
a tak se zase těším.
...
Vám přeji také krásný a pohodový víkend!
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.