pondělí 27. června 2016

DIVADLO

Slíbila jsem rodičům,
že nacvičíme divadlo, které jim předvedeme.
No a protože já mám vždycky času dost,
tak to bylo na poslední chvíli!
Musím napsat, že jsme nacvičovali 
jen 14 dní.
Sice každý den,
ale jen vždycky 1 hodinu.
Vážně to dětem šlo
a zaslouží si velkou pochvalu.
V pátek jsme předvedli své vystoupení 
prvňáčkům a třeťákům
a moc se jim líbilo.
Jako bonus navíc máme i taneční vystoupení.
Kluci tančí na Gangam style
a holčičky na WakaWaka.
..
A protože já nikdy nestíhám fotit, když hrajeme,
pouštím hudbu,
tak jsem požádala kolegyni,
zda by představení fotila.
Udělala spoustu fotek
a tak i já budu mít památku:o)!
....
Hrajeme pohádku
" Tři přadleny"
Je krásná a je cel rýmovaná,
takže se text velmi hezky pamatuje!
Kdyby měla nějaká paní učitelka zájem,
tak jí pošlu text:o)!
...
Základní text je je jen pro 8 herců,
ale nás je 27 a musí hrát přece všichni.
A tak nám do hry přibyli kočí, stráže, kuchtíci, služebné, dvorní dámy,
otec, král, květinářka..
Text jsem dotvořila k obrazu svému 
a všichni jsou spokojení:o)!
...
A tady jsou už fotky :o)
Ještě musím napsat, že kulisy jsem jen předkreslila 
a děti je s nadšením vybarvovaly!


měli jsme i kočár:o)


 naše dvorní dámy:o)


 naše 3 přadleny



















  a ještě tanec:o)







 Dnes odpoledne máme další  vystoupení pro družinu
a hlavní vystoupení pro rodiče 
od 16 hodin.
Držte nám palce,
ať se nám všechno podaří:o)!
..
Rozhodně musím napsat, že to děti opravdu bavilo,
měly z toho radost
a doufám, že na to budou dlouho vzpomínat!
...
Mezitím, co toto čtete,
tak jsme na výletě,
který jsme vyhráli za recyklaci odpadků :o).
Jsme u koní a na letišti..
:o)
Mějte krásný začátek nového týdne.
Pro nás už týdne posledního školního..
příprava na vysvědčení je v plném proudu
a já nestíhám háčkovat:o)!
...
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.