čtvrtek 30. června 2016

SKONČILI JSME

jasná zpráva...
O nikoho nezakopávám :o)
Konec školního roku..
hodnocení..
odměny..
a hlavně loučení..
Pro mě a mou třídu to bylo velké loučení se třídou,
protože se z ní stěhujeme.
Já po 8 letech 
a je mi to moc líto!
Byla to má oáza, můj druhý obýváček:o)!
Jedna žačka mi říkala: 
"Paní učitelko, já odsud nechci,
tady jste mě naučila číst, psát a počítat."
Bylo nám smutno,
ale převážila to radost z vidiny prázdnin,
a dlouhého volna :o)!
...
Já jsem dětem připravila dárečky..
Háčkovala jsem smajlíky
a představte si, že jsem je nakonec zapomněla dětem dát,
takže budou na začátku roku! 
To jsem ale trdlo!
Při jejich háčkování jsem dokonce dostala zánět žil:o(.



 Každý dostal svou fotku s Vojtou..

Pak přání na prázdniny..



a ještě spoustu fotografií..


A i já a manžel jsme asi opravdu moc hodní,
protože jsme byli moc krásně obdarováni.
Ale o tom až příště!
Mějte krásný večer!
....
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.