pondělí 6. června 2016

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

kytku, která mně dělá radost už od čtvrtka
jsem si nekoupila já.
Dostala jsem ji jako milou pozornost.
Přišla jsem po výletě do třídy
a tam mě čekal lísteček 
a na něm stálo,
že u okna mám malé překvapení.
A opravdu u okna byla krásná kytice.
Kytku mi tam připravila má mladá kolegyňka Zuzka.
Udělalo mi to velikou radost!
Kytku jsem si odnášela domů
a ve snaze vzbudit u manžela žárlivost 
jsem se pochlubila, že jsem kytku dostala.
Čekala jsem, že se samozřejmě zeptá od koho,
ale jakýsi sportovní pořad ho zajímal víc než moje kytka.
A tak jsem mu rovnou řekla,
že jsem dostala kytku od Zuzky.
Prosím Tě a proč? 
zeptal se mě.
" No, protože mě má ráda!" odpověděla jsem.
Manžel se na chvíli zasnil..
" Na co myslíš?"
zeptala jsem se.
"Představil jsem si na chvíli, že bych vás měl obě,
ale pak jsem si to rychle rozmyslel, protože je to taky učitelka!"
.....
No , není na zabití?:o))
Chlap!
...
Protože pořád nemám foťák,
tak zkusím pro ilustraci dát obrázek, 
jak kytička vypadá.
ta moje je bez těch zelených listů :o) a je trošku žlutější:o)..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.