středa 8. června 2016

ZTRATILI MĚ

"Inko, víš to?"
řekla mi Anička.
" Ztratili mě na letišti!"

Letiště Hartsfield-Jackson International Airport (ATL) leží 11 km jižně od středu města Atlanta ve státě GeorgiaUSA. Podle statistik je nejrušnějším na světě neustále od roku 1999 co do počtu cestujících[1].a od roku 2005 i co do počtu pohybů.

Ano, na tomto letišti!!
A jak k tomu došlo?
Maminka s tatínkem si rozdělili děti, 
jen se nějak nedohodli kdo a které.
...
Při stání ve frontě na pasové odbavení
je přesunuli na druhou stranu.
Přesunuli se, ale bez Aničky.
Po chvilce stání ve frontě povídá Emička, kterou držela dcera.
" Kde je Áňa??"
- " Kde by byla?"
---
Nebyla!
Naštěstí chudinka stála sama v té předchozí frontě 
a tekly jí slzy jako hrachy
a nějaké angličance
říkala:
" My name is Anna".
Je to šikulka..
Naštěstí všechno dobře dopadlo!
.....
Nejhorší na tom bylo, že já jim nemohla ani pořádně vyhubovat,
protože........
To samé se stalo kdysi mně a manželovi.
Péťovi bylo tehdy 3 a půl roku 
a my byli v ohromném supermarketu 
a tehdy byli uchváceni množstvím zboží.
Bylo tehdy těsně po revoluci 
a pro vaši představu, tehdy k nám zajížděla do ulice pojízdná prodejna.
Takže pro nás takový obchoďák byl neskonalý zážitek.
Tak velký, že jsme se rozdělili na 2 party.
Manželova mamka a děti( to jsme si mysleli)
a já s manželem.
Asi po půl hodině jsme se v obchodě setkali.
Šok, který jsme měli byl veliký. 
Lekly jsme se obě.
Já i mamka.
A obě jsme měly  na rtech stejnou otázku:
" Kde je Péťa?"
Zjistili jsme, že je už půl hodiny bez nás
a neumí slovo anglicky.
Okamžitě jsme zahájili pátrací akci 
a já přes slzy skoro neviděla.
Nebudu napínat!
Péťa seděl na autíčku
( taková ta autíčka, co dnes jsou v každém obchoďáku a co tahají z lidí peníze).
On seděl, vrčel a vehementně držel volant 
a vůbec se mu nechtělo toto auto opustit.
Takovou ránu ještě americký supermarket neslyšel.
To nám všem totiž spadl kámen ze srdce!

......
A zase se potvrdilo staré tvrzení:
Aká matka, taká Katka.
PS: Já věděla, proč se moje dcera jmenuje Kateřina:o).
....
Mějte krásný den!
A ať vše, co se Vám děje, má vždy šťastný konec!
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.