pondělí 26. prosince 2016

KNÍŽKY

u nás pod stromečkem mají vždycky své místo.
Nyní o to víc, že mám ještě vnučky.
Koupila jsem ale knížku skoro každému,
vlastně všem kromě manžela.( ten nečte:o)
...
Kromě knížek pro dospěláky
byly hlavně knížky pro děti.
( a to jsem jich ještě spoustu nechala doma na příští rok)..
Letos mě uchvátily především knižní ilustrace.
Dokonce tak, že jsem si jednu dětskou knížku nadělila sama sobě.
A kterou?
Alenku v říši divů.
Ilustrovala ji Manuela Adreani
a pro mě je to nádhera.
Knížka je ohromná i svou velikostí,
má nádhernou vazbu.
Musím se sice přiznat, že jako taková pohádka se mi moc nelíbí,
nikdy jsem ji nijak pořádně nepochopila 
a k srdci mi nepřirostla,
ale podoba této knížky mě prostě dostala.
Bude určitě ozdobou mé knihovny.





















Jelikož jsem sem dala tolik obrázků, tak o dalších knížkách 
až příště.
Mějte krásný sváteční den!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.