pondělí 13. února 2017

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ


dneska jsem se rozšoupla:o))
Však zítra je Valentýn 
a pozítří mám svátek:o)
To se přece neodbydu:o).
.....
Jelikož mám za domem krásné květinářství,
vydala jsem se pro tulipány.
Ovšem v momentě, 
kdy už jsem byla rozhodnutá,
povídá paní květinářka,
že oranžové květiny uzdravují.
Tak jsem se rozhlédla 
a můj zrak utkvěl na oranžových růžích.
Kdo by nepotřeboval zdraví, že?
Před víkendem jsem se cítila děsně unavená,
a tak pevně věřím, že mě oranžové růže probudí k životu!
Jsou opravdu nádherné!
A voní..







 


Je radost si udělat radost..
Ještě jsem měla radost, že dnes svítilo sluníčko,
i když jsem si ho vůbec neužila.
...
Ráno nám svítilo sluníčko, krásně do třídy,
jenže svítilo tak,
že děti neviděly,
a tak nezbylo nic jiného než zatáhnout roletu
a bylo po sluníčku.
Domů jsem dorazila v době,
kdy už svítit přestalo.
Zítra to nebude vůbec lepší,
protože mám od 4 hodin schůzku s rodiči,
tak bude zase po sluníčku
( pokud nějaké bude)
Ale nevadí, 
už jen vidina jeho přítomnosti mě příjemně hřeje.
Jakmile svítí,
tak je hned lépe na světě!
Nemáte taky ten pocit?¨
....
Zítra si užijte krásný den,
pokud slavíte Valentýna,
tak si to krásně užijte!!!
Pokud neslavíte,
tak si užijte jen tak prima den.
Inka
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.