sobota 26. května 2018

SOBOTNÍ

Minulý týden v lázníCH prospěl akorát mně.
Rozhodně ne mým kytičkám na chalupě.
Dost jich hooodně povadlo.
Nejvíc mě štve rododendron,
jehož květy jsem si neužila.
Hojně se dařilo trávě,
která přerostla kdeco
a manžel už od rána sedí na traktoru, jezdí a seká.
Podezřívám ho, že mu to tak vyhovuje,
protože tu mám zase vnučky a mamku
a on má na traktoru klid:o).
Dovezla jsem si z lázní bylinky
a tak jsem dnes opět sázela.
Lituju, že tu zahradu nemám na očích každý den.
Na druhou stranu si zase přes týden trochu odpočinu.
Ono všechno má svoje.
Tak nejdříve ztráty..



po vydatném zalití se něco vzpamatovalo


pelargonky přežily



koupila jsem si také myrtu





pivoňka se mi pomalu v přerostlé trávě ztratila


orlíčky se svou krásou na mě počkaly



naše princezny


nebo luční víly?
:o)





a i tohle je naše zahrada
samá tráva
a toho plevele:o(


snad to zítra bude vypadat lépe..
ale dá to pořádnou práci...
....
Mějte krásný večer..
a noc!
A držte nám palce,
ať se vyspíme..
Tady na Dupárně je pouťová zábava
a je to pořádný rachot.
U nás nahoře to máme skoro z první ruky
je to síla..
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.