neděle 18. září 2016

ČASOPISY

Nikdy bych netušila, kolik se dá za 17 let 
nakoupit časopisů
a natahat na chalupu.
Rozhodla jsem se vyklidit šatnu,
bylo to tedy potřeba!
To, že ale naplním 8 banánových krabic různými časopisy
a letáky, mě vůbec nenapadlo.
Pravdou je, že tam vozila časopisy i babička,
ale to množství mě vážně dostalo.
Pořád jsem je odkládala s tím, 
že si z nich vystříhám obrázky pro inspiraci.
Jenže...
dnes je toho už na internetu tolik
( zmíním jen Pinterest , u kterého dokážu sedět dooost dlouho).
Nemilosrdně jsem tedy časopisy zbalila
a v úterý máme ve škole 
bleskový sběr papíru,
tak hojně přispěji!
Nadřela jsem se, jen to odnosit do auta!
Manžel mi vynadal, že budeme dřít zadkem auta po zemi...
Nedřeli jsme, 
ale nadřeli jsme se!
Ještě vykládka  a bude to!
Ale je uklizeno 
a to je zase hezký pocit!

Krásný nedělní večer!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.