pátek 9. září 2016

PRVNÍ VÝTVARKA

dopadla úžasně..
tedy pokud se jedná o výkresy, 
které děti malovaly.
Zapomněla jsem je vyfotit,
ale vážně skvosty.
..
Podstatně hůř a už né skvostně 
dopadla zeď u umyvadla.
Krásné anylinové barvy,
konkrétně úžasná modrá se objevila na zdi,
když děti vymývaly vodovky.
Sice je modrá dobrá,
k nám do třídy by se poměrně dobře hodila,
ale na úplně nové výmalbě třídy
se nevyjímala úplně nejlíp.
..
Když tam tu barvu jeden žáček kydl,
tak jsem nebyla nadšená,
ale jelikož vím, že se takové náhody dějí,
jala jsem se skvrny odstranit.
..
Skvrny zmizely,
bohužel s nimi i podstatný kus výmalby.
...
Co udělat?
... neznám překážky:o)
Vzala jsem kladivo 
a natloukla tam nástěnku :o))!
...
Šikula, že?
Ale školníkovi jsem se přiznala
 a on mi slíbil, 
že mi to přetře nějakou barvou,
která se dá krásně omývat.
Myslím, že to bude určitě potřeba.
Já jak něco drhnu:o))....
...

já bych zvolila něco takového jako na obrázku..
Tady by se kdejaká kaňka ztratila:o))..že?
...
Mějte moc krásný večer
i celý víkend..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.