úterý 13. září 2016

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

zase v úterý:o)..
Jak už jsem psala včera jsem to tak nějak nedala.
Dneska, i když jsem přišla z rodičáku až v 7 hodin,
se cítím lépe. 
Mám fajn rodiče mých žáčků
a to je pro učitelku "balada":o)!
Dnes jsem nafotila,
ale žádné velké květy nečekejte.
Tentokrát je to vřes, 
který mám moc ráda!




...
Jinak musím napsat, že to konečně přišlo.
První ťafka..
první kritický komentář..
Nebudu polemizovat s autorkou komentáře,
protože i tento komentář je pro mě výzvou
a každý má právo se vyjádřit..
..
Nezměním se, to vím určitě.
Od prvního dne jsem varovala, že jsem svá..:o)
Ani mě to neodradí od dalšího psaní..
ani nezměním styl, protože to bych nebyla já.
Svou sebestřednost mám dokonce ráda!
A své hadříky taky:o)....
Paradoxem na tom všem je, že tohle všechno mě naučila jedna paní učitelka, 
které si neskutečně vážím!
Ostatně já si vážím skoro všech učitelů!
Ta učitelka ovlivnila celý můj život,
naučila nás to nejcennější.
Vážit si sebe, vážit si druhých,
mít rád sebe, mít rád druhé,
Vždycky nám říkala, že každý den bychom si měli zapsat nebo zapamatovat to hezké.
To, co se nám povedlo, to, co máme rádi,
to , co nás obohatilo.
A já to celý život dělám.
 a netrápím se věcmi, které nemůžu sama ovlivnit..
To samé se snažím učit i děti, které učím..
Jen ony mě mohou soudit, jestli jsem je něco naučila či ne..
Jedno vím jistě!
Pokud si budou samy sebe vážit, 
věřit v sebe.
tak už to je veliký dar
a start k tomu být v životě úspěšným!
.....
Nechci obhajovat svůj blog,
dokonce věřím, že možná dost lidí i štve,
protože je " takovej  pořád pozitivní!"
Jenže on je takovej jako já...
...
Není mi vždycky JUCHUCHU, EJCHUCHU,
ale to ventilovat neumím a ani nechci..
Nemá každej dost svých starostí?
...
(I když možná, že jsou právě lidi,
kteří by si možná o neštěstí přečetli rádi..
to musí ale jinam...)
...
Mějte krásný večer
Vaše 
sebestředná
Inka






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.