pondělí 12. září 2016

NAUČIT SE

ŘÍKAT NE!
bych  měla...
..
Jsem asi úplně pitomá:o)!
Odpolední turnaj v brannbollu.
Učitelé proti žákům 8. a 9. ročníku..
Nejenže jsem byla nejstarší ženou,
ale i asi nejméně schopnou,
ač v tu chvíli schopnou všeho.
...
Odpálit míček, to je asi jediné, co mi šlo.
Při běhu mě hned v druhém kole chytla křeč do stehna.
Jenže to já musím doběhnout a ještě nakonec 3x dokola.
Přece nemůžu svůj tým oslabit.
Nemůžu, ale teď tu ležím a noha mě bolí jako čert.
Hořčík nepomáhá..
Měla bych už mít rozum, že?
Tak mi držte palce, ať to rozchodím.o)),
...
Ještě musím napsat, že jsme ale nakonec vyhráli.


Taky se přiznám, že nemám sílu ani vyfotit kytku, kterou jsem si dnes koupila,
a tak místo pondělního květinového bude až úterní:o))..
Mějte pohodový večer,
já mám nožky nahoře
a odpočívám..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.