čtvrtek 29. září 2016

MOKRÁ A MRTVÁ

tak by se dala shrnout dnešní lekce tance:o)).
tak toto jsem nečekala:o))..
svižný , možná víc než svižný začátek..
poskoky..
Kdo má větší poprsí pochopí, že už to samo o sobě je něco.o)).
Myslela jsem, že začneme nejdříve opakovat ..
chyba lávky..
začalo se JIVE neboli džajvem..
cupitala jsem jako divá:o))
a jak napsala Karla ve svém komentáři,
měla jsem pocit, že jsem spíš pro smích,
ale zas na druhou stranu, cupitaly všechny a určitě nikdo neměl čas sledovat,
zda cupitám hůř než ostatní:o))..
Jediné, co si myslím, že jsem zvládla, tak pohyb rukou:o)),
když jsme skoro strnule stály.
Na procvičování minulých tanců taky došlo!
To už jsem byla doslova grogy z džajvu:o).
Nakonec musím napsat, že jsem to dala! 
:o)))
Ještěže mám ty hodinky, co mi všechno měří..
tak tepy v největším poskakování dosahovaly 160,
za tanečky jsem udělala cca 4000 kroků.
Propotila jsem úplně tričko,
z vlasů mi kapala voda
a pot se řinul všude:o)..
..Dospěla jsem k závěru,
že tanec není žádná procházka
a růžovým sadem už vůbec ne:o)).
...
Navíc mě děsí, že příští týden nemůžu jít 
a doženu je vůbec?:o))
No, maximálně budu muset cupitat ještě víc:o)))!
..
Mějte se moc krásně
a užijte si prima večer!
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.