čtvrtek 15. září 2016

SETKÁNÍ

Prima odpoledne..
kamarádské odpoledne
schůzka pod ořechem ve Zvířeticích..
Ano, opět jsem byla v keramické dílně.
Opět jsem neodešla s prázdnou.
( to ale až zítra:o))
Každopádně jsem ale odcházela s příjemným pocitem
z hezky stráveného odpoledne
s lidmi, které mám ráda..
I teď v září to tam jen kvete.
Opět bylo co obdivovat.
Výborná káva,
smích a vyprávění..
Co víc si přát...


houbová úroda


A tenhle všechno naše povídání slyšel.
Doufám, že je diskrétní 
a nechá si to jen pro sebe:o))!


nyní mě uchvátily ryby..
to asi že si ve třídě připadám jako na moři:o))


( možná se na mě budou zlobit, ale já si  je sem dát musela.
Za 1/ jim to moc slušelo v té záplavě květů
a za 2/ si je tady chci uchovat. Proč by měly zůstávat jen na kartě ve foťáku.
To by byla věčná škoda. Jsou to totiž krásný, zlatý holky! )








Po delší době vidím hezky zbarvené listy.
Všimla jsem si, že díky velikému suchu se nestačí ani zbarvit 
a padají k zemi úplně usušené a hnědé..
Snad to ještě stihnou..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.