středa 14. září 2016

VÝTVARKA

jak jinak než lodě.
Tentokrát v lahvi.
Opět musím konstatovat, že to děti nakreslily dokonale 
a já bych to lépe neuměla.
A protože byly jejich práce krásné, tak jsem olepila naše skříně.
Víte, že existuje laminovací folie, která je samolepící?
Já z nich jsem nadšená!
Děti malovaly anilinovými barvami.








 A novinky, které jsem okoukala z Pinterestu
a které se mi líbily


a důležitá je kontrola


naše schody k úspěchu..
k nim ještě domalují děti obrázky


a tady důkaz, že piráti něco dovedou..

 Před naší třídou máme ještě předpokojíček, jak tomu říkáme
a ten si také zdobíme..


a ještě naše okýnka





Samozřejmě, že ptáčci i motýlci jsou omalovánky,
ale pěkně vybarvené ..:o)
...
A ještě malý dovětek...
Moc , moc děkuji za vaše komentáře, za emaily, které mi přišly!
Holky, já Vás mám tak ráda !!!!
Jeden email mě tak rozbrečel,
tak krásně rozbrečel..:o)
Takže pro Vás moc veliké 
DĚKUJI!!!!
...
A psát budu pořád..
Vaše 
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.