čtvrtek 22. září 2016

ZBLÁZNILA JSEM SE

od dnešního dne jsem začala chodit na kurz 
latinsko - amerických tanců.
Byl to takový ztřeštěný nápad mých kolegyň
a já neprozřetelně slíbila, že na první lekci pojedu taky.
Přiznám se, že se mi vůbec nechtělo,
rytmus není zrovna můj největší kamarád
a tancovala jsem naposledy v tanečních.
Když jdeme na ples, což bývá málokdy,
tančím převážně s manželem 
a šlapeme si to svoje:o).
Když jsem manželovi oznámila,
že jdu na kurz tance,
který je mimochodem a naštěstí jen " Ladies",
tak to okomentoval slovem" Proboha"
a gestem - ťukl si do čela!
To jsem mu ještě rozuměla,
protože jsem byla přesvědčená,
že to bude jedna velká hrůza
a že první lekce bude mou poslední.
....
Dilema, co si vzít na sebe,
abych skryla nedostatky ( což moc nejde:o()
 a ještě nevypadala blbě.
Začalo to v půl 7 večer
a lekce trvala hodinu.
První kroky
zahájil hříšný tanec..
Netuším, zda to v mém podání bylo hříšné,
ale bavilo mě to.
Místo úplně vzadu bylo moje
a já si to docela užívala.
Po každém naučeném kroku stoupal asi adrenalin
a když pustili hudby,
tak mi ani rytmus nebyl cizí.
..
Dalším tancem byla rumba
a to se mi taky moc líbilo.
..
Sice mám pocit,
že jsem mezitím zapomněla ten hříšnej..
ale rozhodně jsem nakonec vyplnila přihlášku 
a tím zpečetila svůj osud na půl roku.
Samozřejmě vás budu průběžně informovat,
jak pokračuji:o).
..
A tak si opakuji slova,
že nikdy není pozdě naučit se něco nového:o)!
Protančím se zimou..
Manželovi jsem slíbila, že ho to naučím
a on se děsí,
že bych to mohla myslet vážně:o))

PS:
 Na zvedačky asi nedojde:o))!
Naštěstí!!
Mějte moc krásný večer
Vaše roztančená
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.