pátek 2. září 2016

JSEM DOJATÁ

Z VAŠICH KOMENTÁŘŮ
 a z vaší odezvy na mou třídu.
Musím napsat, že mě to moc a moc těší, že se vám moje třída líbí.
Já mám velikou radost, že se líbí hlavně mým dětem.
Dojaly jste mě k slzám
a moc vám děkuji.
Píšete, že chcete ke mně do třídy:o),
tak přijďte..
Nemyslete, umím taky křiknout 
a i být přísná,
ale nejradši mám tu správnou školní pohodu..
U nás ve třídě vládne opravdová demokracie:o)
například:
Dnes hned proběhlo třídní referendum,
zda mít či nemít klíčky od šatních skříněk.
Mnozí bojící se ztráty klíčků bylo pro NE,
převážila však většina, kteří touží mít své skříňky čistě pod svou kontrolou.
DOHLASOVÁNO,
ROZHODNUTO!
Klíčky dostanou všichni!
Ti, kteří se bojí, že je ztratí, dostali radu,
ať nezamykají a klíček si dobře schovají,
protože na konci roku ho já budu chtít!
...
Vidím neskutečnou potřebu přenášet trochu zodpovědnosti 
na malé školáky.
Na druhou stranu  jsou i oni potěšeni, že mohou o něčem rozhodovat,
že jsou bráni jako jedinci, kteří do TOHO mohou mluvit:o)!
...
Je to tak snadné:o)!
Celá škola by měla být hlavně o lidskosti,
o každém z nich.
O jejich jedinečnosti!
...
Dnes jsme rozebírali školní řád
a znaky šikany 
a já jim dala za úkol
si každé ráno stoupnout před zrcadlo
a říct si:
" Mám se rád, vážím si sám sebe
a nenechám se nikým nijak ponižovat!"
A o tom si myslím, že to je,
o nepodceňování se, o malých krůčcích , které se mění ve velké kroky.
O víře v sama sebe!
...
Mám je ráda
a ony mají rádi mě.
Je to taková vzájemná symbióza:o).
a o toto mi jde:o)

schody úspěchu:

a takhle by o nějak mělo v životě být:o).
....
Ani mě nenapadlo, že se takhle rozepíšu,
ale písmena mi padala pod prsty sama...
...
Ještě jednou vám moc děkuji,
je to pro mě ohromná další motivace dělat všechno to, 
co mě naplňuje a baví!
..
Přeji Vám nádherný víkend
a mám pro vás domácí úkol!
K zrcadlu nebo i bez něj:o)
a mějte se rádi a važte si sami sebe!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.