neděle 25. září 2016

LOSOVÁNÍ




nechávám tentokrát náhodě a beru si k dispozici generátor náhodných čísel.
Nejprve napíšu seznam mých soutěžících, podle pořadí.
1. Irenka Šístková
2. Helenka Davidová
3. Marcelka Nováková
4.Alena Leana
5. Kitten
6. Vi Ja
7.Eva Srbová
8. Zdeňka Zachová
9. Petra Studýnková
10. Betty Neznámá
11. Bohunka Bo
12. Eva Chaloupková
13. Anička Socháňová
14. Jana Vaňková
15. Marunka Suldinka
16. Zdeňka Mocová
17. Miroslava Konečná
18. Lu z Moravy - email
19. Whos Lucy
20. Irena Dvořáčková
21.Markéta Kopecká
22.Markéta K.
23. Majka Urbánková
24. Ivana
25. Petra - email
26. Mirka - email

a vítězem se stává:
Někdo, kdo sice má už pocit, že si štěstí u mě vybral.
Ale asi štěstí této mé soutěžící nezná mezí:o)
A tak moje milá Helenko,
usmívám se nejen já, ale i to štěstí!
Je to pravda!
Jsi to Ty!

Musím jen ještě  napsat, 
že jsem chtěla jedné mé čtenářce udělat radost navíc,
a to té, která mi napsala nejvíc komentářů k mým letním příspěvkům.

 Představte si, že tou šťastnou měla být právě Helenka, 
protože jsem spočítala, že mi během léta odeslala nejvíc komentíků.
 Štěstí si ji ale našlo samo,
tak ocením ještě mou druhou nejpočetnější komentářku:o))
a tou je úžasná Evička.
Helence i Evičce moc gratuluji 
a ostatním moc děkuji za účast v soutěži.
Nakonec mi je vždycky líto, že nevyhrávají všechny,
ale brzy zase něco připravím.
Mějte krásné dny 
a zachovejte mému blogu přízeň.
Já se budu snažit Vás pobavit, rozesmát
a zpříjemnit Vám dny.
Vaše 
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.